Tervetuloa Oulun rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen toiminnan pääsisältö on Jumalan sanan julistaminen Raamatun ja evankelisluterilaisen uskon, tunnustuksen ja opin mukaisesti.  Yhdistyksen toiminnasta saat lisätietoa Toiminta-ajatus -sivulta.  Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Tulevat tapahtumat

Ke28.7.19.00toimitaloseurat, Petri SatomaaKuuntele seuroja
La31.7.19.00toimitaloei seuroja
Su1.8.17.00toimitaloei seuroja
Ke4.8.19.00toimitaloseurat, Timo AhoKuuntele seuroja
La7.8.19.00toimitaloei seuroja
Su8.8.17.00toimitaloseurat, Jorma KivirantaKuuntele seuroja
Su8.8.18.30toimitaloseurat, Matti MäättäKuuntele seuroja

Menneet tapahtumat

YouTube-kanavalla katsottavissa olevat aiemmat lähetykset    YouTube

Varainhankinta ja myyjäiset

Mobiilikolehti >>

Sairaalassa olevat potilaat, jotka toivovat uskovaista luokseen, voivat ottaa yhteyttä p. 040 961 9243.

Ajankohtaista

Seuroja pidetään toimitalolla erityisjärjestelyin, Oulun kaupunkia koskevien kokoontumisrajoitusten puitteissa. Ilmoittautuminen ei ole enää tarpeen, mutta seuravieraita pyydetään edelleen noudattamaan seuraavia ohjeita.

Ohjeet seuravieraille

• Älä tule seuroihin sairaana tai oireisena.
  • Tule paikalle ajoissa.
  • Noudata opasteita ja henkilökunnan antamia ohjeita.
  • Desinfioi kädet, älä kättele.
  • Huolehdi 1–2 m:n turvavälistä kaikissa tilanteissa. Vältä lähikontakteja, ruuhkia ja jonoja.
  • Siirry suoraan penkkiin. Älä laita ulkovaatteita naulakkoon, vaan jätä ne autoon tai ota ne penkkiin.
  • Käytä vain merkittyjä istumapaikkoja, myös salissa. Vain samaan talouteen kuuluvat voivat istua tiiviimmin.
  • Jos yskä yllättää, yski aina paperinenäliinaan tai omaan hihaan ja desinfioi kädet.
  • Yhteislaulu on tärkeä osa seuratapahtumaa. On tärkeä tiedostaa, että pisaratartunnan riski on tavanomaista suurempi näissä tilanteissa ja turvavälien merkitys korostuu.
  • Käytä kasvomaskia. Viranomaissuosituksen mukaisesti kasvomaskia tulee käyttää aina, kun tilaisuudessa on runsaasti väkeä eikä turvavälin ylläpitäminen ole joka tilanteessa mahdollista. Ota seuroihin mukaan 1–2 kpl sinulle sopivaa kasvomaskia.

Varttuneiden ruskaretki  Koillismaalle  13.–15.9.   Retken ohjelma >>