Tervetuloa Oulun rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen toiminnan pääsisältö on Jumalan sanan julistaminen Raamatun ja evankelisluterilaisen uskon, tunnustuksen ja opin mukaisesti.  Yhdistyksen toiminnasta saat lisätietoa Toiminta-ajatus -sivulta.  Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Tulevat tapahtumat

La27.7.19.00toimitaloei seurojaKuuntele seuroja
Su28.7.17.00toimitaloseurat, Esa Koukkari, Niilo NissiläKuuntele seuroja
Ke31.7.19.00toimitaloseurat, Matti NiemeläKuuntele seuroja
La3.8.19.00toimitaloei seurojaKuuntele seuroja
Su4.8.17.00toimitaloseurat, Arto Kivioja, Heimo KuhaKuuntele seuroja
Ke7.8.19.00toimitaloseurat, Leo PaasoKuuntele seuroja
La10.8.19.00toimitaloseurat, Veli TuomivaaraKuuntele seuroja

English translation is available every Saturday and Sunday.

Varainhankinta

Mobiilikolehti >>

Ajankohtaista

Molemmat Professorintien liittymät toimitalon pysäköintialueille ovat pois käytöstä.

Kakkospuolen paikoille ajo OSEKK:n parkkialueen kautta. Myös OSEKK:n parkkipaikat ovat edelleen käytettävissä iltaisin ja viikonloppuisin.

Rauhaparkki-pysäköintitalo on seuravieraiden käytössä maksuttomasti keskiviikkoisin klo 1722, lauantaisin ja sunnuntaisin klo 1222 sekä arkipyhinä klo 1622.

Ajo Rauhaparkkiin toistaiseksi vain itäpuolen portin kautta. Puomin aukaisupainike on asennettu, ja parkkeeraus onnistuu ilman liikenteenohjaajia.