Tervetuloa nettiseuroihin

Rauhanyhdistyksen toiminnan pääsisältö on Jumalan sanan julistaminen Raamatun ja evankelisluterilaisen uskon, tunnustuksen ja opin mukaisesti.  Yhdistyksen toiminnasta saat lisätietoa Toiminta-ajatus -sivulta.  Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Tulevat tapahtumat

Ke19.5.19.00toimitaloei seurojaKuuntele seuroja
La22.5.19.00toimitalonettiseurat, Samuli RiekkiKuuntele seuroja
Su23.5.17.00toimitalokevätjuhla ja seurat netissä, Petri Satomaa, Risto KuhaKatso videolähetystäKuuntele seuroja
Ti25.5.19.00Myllyojan srk-talokirkkoseurat, PERUTTU
Ke26.5.19.00toimitaloseurat, Arto KiviojaKuuntele seuroja
La29.5.19.00toimitaloseurat, Kari PäkkiläKuuntele seuroja
Su30.5.17.00toimitaloseurat, Toivo MäättäKuuntele seuroja

Menneet tapahtumat

YouTube-kanavalla katsottavissa olevat aiemmat lähetykset    YouTube

Varainhankinta ja myyjäiset

Maakunta-arpajaiset
Oulun ja ympäristön rauhanyhdistysten järjestämät maakunta-arpajaiset jatkuvat. Arpoja on vielä jäljellä, ja voittoja on 30 kpl, arvoltaan yli 25 000 €. Arvat ovat myynnissä koko maassa Ahvenanmaata lukuun ottamatta toukokuun loppuun saakka (tai niin kauan kuin arpoja riittää)   verkkokaupassa >>
Myyjäismainos >>

Mobiilikolehti >>

Sairaalassa olevat potilaat, jotka toivovat uskovaista luokseen, voivat ottaa yhteyttä p. 040 961 9243.

Ajankohtaista

Oulun Rauhanyhdistyksen järjestämät tilaisuudet on Oulun kaupunkia koskevien kokoontumisrajoitusten vuoksi peruttu 23.5.2021 saakka.
Seuroja voi edelleen kuunnella oheisten linkkien kautta keskiviikkoisin, lauantaisin ja sunnuntaisin.
Käynnistämme seuratoiminnan uudelleen, kun viranomaismääräykset sen mahdollistavat.
”Minä luotan sinun armoosi, saan iloita sinun avustasi. Minä laulan kiitosta Herralle, hän pitää minusta huolen.” (Ps. 13: 6.)
Oulun Rauhanyhdistys, johtokunta

Työtä nuorille / apua perheille
Oulun Rauhanyhdistyksen kesätyösetelityöhön ilmoittautuminen on käynnissä. Ilmoittautuminen 17.5.2021 mennessä.
Tarkemmat tiedot ja ilmoittautumisohjeet >>