Tervetuloa Oulun rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen toiminnan pääsisältö on Jumalan sanan julistaminen Raamatun ja evankelisluterilaisen uskon, tunnustuksen ja opin mukaisesti.  Yhdistyksen toiminnasta saat lisätietoa Toiminta-ajatus -sivulta.  Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Tulevat tapahtumat

La30.10.18.00toimitalonuortenilta, Aarno SassiKuuntele seuroja
Su31.10.12.00Pyhän Tuomaan kirkkoRy:n kirkkopyhä, Keijo Nissilä, Matti Niemelä
Su31.10.17.00toimitaloseurat, Olli-Veikko NiskakangasKuuntele seuroja
Su31.10.18.30toimitaloseurat, Heikki HyväriKuuntele seuroja
Ma1.11.18.30toimitaloaikuisten raamattuilta, Antti Paananen
Ti2.11.18.30toimitaloaurinkokerho
Ke3.11.19.00toimitaloseurat, Kalevi HaapalahtiKuuntele seuroja

Menneet tapahtumat

YouTube-kanavalla katsottavissa olevat aiemmat lähetykset    YouTube

Varainhankinta ja myyjäiset

Mobiilikolehti >>

Muutoksia seurajärjestelyihin

Epidemiatilanne on rokotuskattavuuden edistyessä helpottamassa ja voimme turvallisin mielin kokoontua Jumalan Sanan ääreen.

Turvavälien mahdollistamiseksi seurasalin ja kahvioiden paikkamäärä on vielä rajoitettu. Toivomme, että nuoret suosisivat sunnuntai-illan toista seurapuhetta ja muut seuravieraat ensimmäistä. Suosittelemme edelleen maskien käyttöä erityisesti silloin, kun sali on täynnä.

Kahviot palvelevat normaalisti. Vältä jonoja ja ruuhkia, noudata turvavälejä myös kahvioissa. Jos mahdollista, käytä MobilePay- tai lähimaksua. Kahvinjuonnin jälkeen anna tilaa muille ja pöytäpintojen puhdistamiselle.
Tarkemmat ohjeet seuravieraille >>

Rauhaparkki käytössämme

Pysäköintitalo Rauhaparkki on seuravieraiden käytössä maksutta lauantaisin, sunnuntaisin ja arkipyhinä klo 16–22. Nosto-ovien sisäpuolella oleva puomi nousee ylös, kun painaa lippuautomaatin vasemmassa reunassa olevaa painiketta (kuva). Painike toimii vain em. aikoina. Muina aikoina pysäköiminen maksaa 1 euron tunnilta.

Uusi Ankkuri-tiedotuslehti on ilmestynyt, luettavissa tästä >>