Tervetuloa Oulun rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen toiminnan pääsisältö on Jumalan sanan julistaminen Raamatun ja evankelisluterilaisen uskon, tunnustuksen ja opin mukaisesti.  Yhdistyksen toiminnasta saat lisätietoa Toiminta-ajatus -sivulta.  Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Tulevat tapahtumat

La27.4.16.00toimitaloPerheellisten nuorten ilta
La27.4.19.00toimitaloseurat, Tuomas HuhtalaKuuntele seuroja
Su28.4.13.00Vantustupaseurat, Frans Kinnunen
Su28.4.17.00toimitaloseurakuntailta, Mauno Kurunlahti, Olavi HyryKuuntele seuroja
Ti30.4.11.00toimitaloPerheellisten nuorten perhekerho
Ke1.5.19.00toimitaloseurat, Matti NärhiKuuntele seuroja
To2.5.18.30toimitalointrakoulutus

Varainhankinta ja myyjäiset

Perinteiset maakuntarpajaiset

Maakunta-arpajaiset alkoivat 11.4. ja kestävät 12.5. saakka. Arpoja voi ostaa arvanmyyjiltä ja myyjäisverkkokaupasta. Arpavoitot ovat monipuoliset ja arvokkaat.

Myyjäisverkkokauppa >>    Arpajaisvoitot >>

Myyjäisten ja arpajaisten järjestäjinä ovat Oulun, Haukiputaan, Tyrnävän, Oulujoen, Jokikylän, Lumijoen, Kiimingin ja Pateniemen rauhanyhdistykset.

Äitienpäivämyyjäiset

Mobiilikolehti >>

Apua perheille

Oulun Rauhanyhdistys työllistää 20 nuorta perheisiin tulevana kesänä. Nuorten tehtäviin kuuluvat lastenhoito- ja kotityöt vanhemman apuna. Ilmoittautuminen 5.5.2024 mennessä. Tarkemmat tiedot ja ilmoittautumisohjeet  liitteessä.

Kansainvälisen lähetystyön verkkosivut

Kansainvälisen lähetystyön verkkosivut  kingdomofpeace.net  julkaistu 14.2.  Lisätietoa  SRK:n verkkosivulla.