Tervetuloa Oulun rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen toiminnan pääsisältö on Jumalan sanan julistaminen Raamatun ja evankelisluterilaisen uskon, tunnustuksen ja opin mukaisesti.  Yhdistyksen toiminnasta saat lisätietoa Toiminta-ajatus -sivulta.  Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Tulevat tapahtumat

Ke15.5.19.00toimitaloseurat, Samuli RiekkiKuuntele seuroja
Pe17.5.19.00Kastellin kirkkokirkkoseurat, Timo Kosola, Matti Närhi
La18.5.11.30toimitaloLauantaikerho, Anne Lampela, Heimo Kuha
La18.5.19.00toimitaloseurat, Mikko KarjulaKuuntele seuroja
Su19.5.17.00toimitalokevätjuhla ja seurat, Antti Leskelä, Frans KinnunenKuuntele seuroja
Ti21.5.11.00toimitaloPerheellisten nuorten perhekerho
Ke22.5.19.00toimitaloseurat, Oiva SavelaKuuntele seuroja

Varainhankinta

Mobiilikolehti >>

Pysäköintijärjestelyt

Ry:n ykköspuolen parkkipaikat poistuivat käytöstä uuden tieyhteyden rakentamisen vuoksi 8. toukokuuta. Pysäköinti jatkuu kakkospuolella sekä sairaanhoito-oppilaitoksen pihalla. Pysäköintitalo on myös käytössä. Sinne ajaminen tapahtuu Kiviharjuntien kautta itäpuolen sisäänkäynneistä.

Kansainvälisen lähetystyön verkkosivut

Kansainvälisen lähetystyön verkkosivut  kingdomofpeace.net  julkaistu 14.2.  Lisätietoa  SRK:n verkkosivulla.