Tervetuloa Oulun rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen toiminnan pääsisältö on Jumalan sanan julistaminen Raamatun ja evankelisluterilaisen uskon, tunnustuksen ja opin mukaisesti.  Yhdistyksen toiminnasta saat lisätietoa Toiminta-ajatus -sivulta.  Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Tulevat tapahtumat

Pe29.3.17.00toimitaloseurat, Matti Närhi, Niilo NissiläKuuntele seuroja
La30.3.19.00toimitaloei seuroja
Su31.3.17.00toimitaloseurat, Antti Paananen, Juhani PitkäläKuuntele seuroja
Ma1.4.17.00toimitaloseurat, Aarno Sassi, Veli TuomivaaraKuuntele seuroja
Ti2.4.11.00toimitaloPerheellisten nuorten perhekerho
Ti2.4.18.00toimitaloLukio- ja ammattikouluikäisten tutustumisilta
Ke3.4.19.00toimitaloseurat, Heimo KuhaKuuntele seuroja

Varainhankinta ja myyjäiset

Mobiilikolehti >>

Jäsenmaksut 2024

Rauhanyhdistyksen jäsenmaksulaskut lähetetään huhtikuussa. Jäsenmaksu on täysi-ikäisiltä 25 € ja 15–17-vuotiailta 10 €. Postikulujen välttämiseksi lasku lähetetään mahdollisimman monelle sähköpostitse. Jos et ole vielä ilmoittanut sähköpostiosoitettasi tai osoitetietosi ovat muuttuneet, lähetäthän tiedot maaliskuun aikana osoitteeseen jasenrekisteri@oulunrauhanyhdistys.fi tai jäsentietojen muutoslomakkeella. Sähköinen jäsenhakemuslomake ja muutoslomake löytyvät tästä. Julkaisumyynnistä saatavat paperilomakkeet ovat edelleen myös käytössä.

Kansainvälisen lähetystyön verkkosivut

Kansainvälisen lähetystyön verkkosivut  kingdomofpeace.net  julkaistu 14.2.  Lisätietoa  SRK:n verkkosivulla.